Dilluns 4 de maig de 2020

[CAT]

Aquestes son unes de les flors que tinc a casa i m’agrada molt contemplar-les. Ja fa dies que estan florides i és preciós veure com es van obrint i tancant en funció de l’hora del dia.

Em connecten, entre d’altres coses, amb l’adaptació al canvi, amb la bellesa, l’alegria, la delicadesa, la tendresa…

I parlant d’aquestes qualitats, avui et recomano una versió confinada de “La tendresse”, interpretada per primera vegada per Bourvil el 1963.

És una versió creada en ple confinament per 45 músics francesos amb una finalitat solidària. Em va agradar molt des del primer moment que la vaig sentir i estava a la meva llista de cançons pendents per compartir.

I justament ahir vaig rebre per whatsapp una simfonia dansada, nascuda d’aquesta versió de “La tendresse”, que em va fascinar. Moltes gràcies Lluïsa Vila per fer-me-la arribar 💜

Aleshores, vaig sentir que el moment per recomanar-la havia arribat i que volia compartir els dos vídeos al mateix temps: el de la dansa i el de la cançó…

Et proposo que avui et deixis inspirar per les imatges d’aquesta “Symphonie dansée confinée” i per la melodia de la cançó i exploris com expressar la tendresa a través del teu moviment…

Siguem tendresa en moviment…i regalem-nos moviments de tendresa…

Cuida’t…cuidem-nos…

  • Video de la dansa (2 versions)

  • Vídeo de la cançó

—————

[CAST]

Estas son unas de las flores que tengo en casa y me gusta mucho contemplarlas. Ya hace días que están en flor y es precioso ver cómo se van abriendo y cerrando en función de la hora del día.

Me conectan, entre otras cosas, con la adaptación al cambio, con la belleza, la alegría, la delicadeza, la ternura…

Y hablando de estas cualidades, hoy te recomiendo una versión confinada de “La tendresse”, interpretada por primera vez por Bourvil en 1963.

Es una versión creada en pleno confinamiento por 45 músicos franceses con una finalidad solidaria. Me gustó mucho desde el primer momento que la oí y estaba en mi lista de canciones pendientes para compartir.

Y justamente ayer recibí por whatsapp una sinfonía danzada, nacida de esta versión de “La tendresse”, que me fascinó.  Muchas gracias Luisa Vila para hacérmela llegar 💜

Entonces, sentí que el momento para recomendarla había llegado y que quería compartir los dos vídeos al mismo tiempo: el de la danza y el de la canción …

Te propongo que hoy te dejes inspirar por las imágenes de esta “Symphonie dansée confinée” y por la melodía de la canción y explores como expresar la ternura a través de tu movimiento…

Seamos ternura en movimiento… y regalemos movimientos de ternura…

Cuídate… cuidémonos…

Confinament Covid-19: Cançó i Moviment dia 45 | Confinamiento Covid-19: Canción y Movimiento día 45
Etiquetat a:        

Deixa un comentari