[CAT]
Quina meravella poder sortir a fer esport i oxigenar cos i ment pels camins rurals de Manresa!
Aquesta és una foto d’una ruta que vaig fer ahir al capvespre i que faig sovint durant l’any. És preciós observar com la natura va canviant amb el pas de les estacions.
Durant els dies de confinament la natura ha tingut també el seu temps per estar amb ella mateixa…sense nosaltres!… I que bonica s’ha posat!! Sembla com si es vulgui fer mirar encara més que mai…o potser sóc jo que tinc moltes ganes d’estar amb ella…
Aquest camí porta al “Turó de les Fades” i és la primera vegada que el veig tan ple de floretes…el fet de no passar-hi, ha permès que elles puguin créixer i florir… i regalar-nos moments i imatges molt especials.
Avui entrem a la fase 1 del desconfinament a la Regió Sanitària de la Catalunya Central. Anar avançant cap el moment de retrobar a la meva gent em fa una il·lusió especial després de tants dies de confinament.
I és que com diu el grup Tremendu a la seva cançó “Dies de Sol”:
“Quan m’agrada mes que faci sol
És quan ha estat plovent uns dies”
Aquesta cançó me la va recomanar una amiga que estimo moltíssim i hi ha trossos que els trobo molt divertits com les estones que passo amb ella. Quines ganes de retrobar-la i abraçar-nos…
De moment això haurà d’esperar, però la cançó em connecta amb ella i visualitzo aquests moments únics i especials que em porten un somriure a la cara només de pensar-hi…
No se si avui el teu dia és trist, radiant o algun dels altres adjectius que utilitzen els Tremendu en aquesta cançó.
Sigui com sigui, et proposo que l’escoltis i, si pots, la ballis traient la teva part “tremenda”, aquella part que treu pes i dramatisme a les situacions…buscant una dosi sana d’humor que et faci somriure, almenys una estoneta, fins i tot en els dies “que et fan pal”…
I en el cas de que avui no sigui possible, tranquil·la…que a la vida hi ha dies de tot…i això també la fa especialment bonica…
—————
[CAST]
¡Qué maravilla poder salir a hacer deporte y oxigenar cuerpo y mente por los caminos rurales de Manresa!
Esta es una foto de una ruta que hice ayer al atardecer y que hago a menudo durante el año. Es precioso observar cómo la naturaleza va cambiando con el paso de las estaciones.
Durante los días de confinamiento la naturaleza ha tenido también su tiempo para estar con ella misma… sin nosotros!… Y que bonita se ha puesto!! Parece como si se quiera hacer mirar aún más que nunca… o tal vez soy yo que tengo muchas ganas de estar con ella…
Este camino lleva a la “Colina de las Hadas” y es la primera vez que lo veo tan lleno de florecillas… el hecho de no pasar, ha permitido que ellas puedan crecer y florecer… y regalarnos momentos y imágenes muy especiales.
Hoy entramos en la fase 1 del desconfinamiento en la Región Sanitaria de la Cataluña Central. Ir avanzando hacia el momento de reencontrarme con mi gente me hace una ilusión especial después de tantos días de confinamiento.
Y es que como dice el grupo Tremendu en su canción “Días de Sol”:
“Cuando me gusta mas que haga sol
Es cuando ha estado lloviendo unos días ”
Esta canción me la recomendó una amiga que amo muchísimo y hay trozos que los encuentro muy divertidos como los ratos que paso con ella. Qué ganas de reencontrarla y abrazarnos…
De momento eso tendrá que esperar, pero la canción me conecta con ella y visualizo estos momentos únicos y especiales que me llevan una sonrisa en la cara sólo de pensarlo…
No se si hoy tu día es triste, radiante o alguno de los otros adjetivos que utilizan los Tremendu en esta canción.
Sea como sea, te propongo que la escuches y, si puedes, la bailes sacando tu parte “tremenda”, aquella parte que quita peso y dramatismo a las situaciones… buscando una dosis sana de humor que te haga sonreír, al menos un rato, incluso en los días “que te hacen palo”…
Y en el caso de que hoy no sea posible, tranquila… que en la vida hay días de todo … y eso también la hace especialmente bonita…