Dimecres 8 d’abril de 2020

[CAT]

Avui em sumo al repte que ha penjat aquest matí la meva germana ( Eva Bach Cobacho) a facebook i a instagram, extret d’un joc de cartes que utilitzen en formacions relacionades amb el llibre “Mares i pares influencers” que ella i la Montse Jiménez Vila van publicar el setembre del 2019. Te l’adjunto:

Havia decidit una altra cançó per avui, però quan he entrat al facebook i he vist aquesta publicació, he sentit que m’agradaria acompanyar-la amb una cançó i me n’ha vingut automàticament una a la ment. Així que m’he deixat fluir i avui us recomano la cançó “Thank you” de Secret Garden.

És una cançó lenta, plena d’agraïments… i personalment m’emociono cada vegada que l’escolto…

Et recomano que llegeixis el repte que proposen i utilitzis la cançó abans, durant o després…quan sentis que et pot anar més bé, per ajudar a obrir el teu cor i ser font i canal de gratitud…

Per cert, algunes persones, al rebre un “moltes gràcies”, tenen tendència a contestar “de res”…o “no es mereixen”…
És un costum que jo també tenia i que darrerament estic canviant. Experts en comunicació recomanen respondre amb: “un plaer”… o “amb molt de gust”…i és que quan fas alguna cosa per algú, millor fer-ho amb plaer, no creus? Que et sembla si ens acostumem a utilitzar aquestes noves expressions com a resposta?

I seguint el repte, vull donar les gràcies públicament a totes les persones que aquests dies m’esteu fent arribar missatges d’agraïment per aquestes cançons que vaig penjant. És un plaer fer-ho i ho faig amb molt de gust! 

I per finalitzar, dono gràcies infinites a la meva germana perquè, utilitzant imatges seves, és un far i un port immens a la meva vida…i tal i com sempre hem dit des de que érem petitones, l’estimo fins al cel i tornar a baixar, i tornar a pujar i tornar a baixar i tornar a pujar i tornar a baixar…

Que gaudeixis del repte, de la cançó i del moviment de la gratitud en forma de dolça carícia en el teu cor i en el cor de la gent que estimes…

Cuida’t…cuidem-nos…

 

—————

[CAST]

Hoy me sumo al reto que ha colgado esta mañana mi hermana (Eva Bach Cobacho) en facebook y en instagram, extraído de un juego de cartas que utilizan en formaciones relacionadas con el libro “Madres y padres influencers” que ella y Montse Jiménez Vila publicaron en septiembre del 2019.

Había decidido otra canción para hoy, pero cuando he entrado en facebook y he visto esta publicación, he sentido que me gustaría acompañarla con una canción y me ha venido automáticamente una a la mente. Así que me he dejado fluir y hoy os recomiendo la canción “Gracias” de Secret Garden.

Es una canción lenta, llena de agradecimientos… y personalmente me emociono cada vez que la escucho…

Te recomiendo que leas el reto que proponen y utilices la canción antes, durante o después… cuando sientas que te puede ir mejor, para ayudar a abrir tu corazón y ser fuente y canal de gratitud…

Por cierto, algunas personas, al recibir un “muchas gracias”, tienen tendencia a contestar “de nada”… o “no se merecen”… Es una costumbre que yo también tenía y últimamente estoy cambiando. Expertos en comunicación recomiendan responder con: “un placer” … o “con mucho gusto” … y es que cuando haces algo para alguien, mejor hacerlo con placer, ¿no crees? ¿Que te parece si nos acostumbramos a utilizar estas nuevas expresiones como respuesta?

Y siguiendo el reto, quiero dar las gracias públicamente a todas las personas que estos días estáis haciendo llegar mensajes de agradecimiento por estas canciones que voy colgando. Es un placer hacerlo y lo hago con mucho gusto 😉

Y para finalizar, doy gracias infinitas a mi hermana porque, utilizando imágenes suyas, es un faro y un puerto inmenso en mi vida… y tal y como siempre hemos dicho desde que éramos pequeñitas, la amo hasta el cielo y volver a bajar, y volver a subir y volver a bajar y volver a subir y volver a bajar…

Que disfrutes del reto, de la canción y del movimiento de la gratitud en forma de dulce caricia en tu corazón y en el corazón de la gente que amas…

Cuídate… cuidémonos…

Confinament Covid-19: Cançó i Moviment dia 26 | Confinamiento Covid-19: Canción y Movimiento día 26
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: