Dimecres 29 d’abril de 2020

[CAT]

Feliç dia Internacional de la Dansa!

La dansa m’ha acompanyat des de ben petita i ha estat per a mi una via d’expressió de sentiments i emocions.

Aquestes fotos recullen alguns dels meus records en el món del ballet. Tot i que no tenen massa qualitat i que en moments m’ha fet vergonya ensenyar-les, ara les miro i em sento feliç…la meva timidesa i jo érem capaces de pujar a l’escenari pel plaer de ballar…

I parlant de ballar i escenaris, la pel·lícula Flashdance estrenada el 1983 (quan jo tenia tan sols 13 anys) va ser una de les que va marcar la meva vida. Com la protagonista, m’imaginava convertint-me en una ballarina professional. La vida, però, m’ha portat per altres camins, també relacionats amb la dansa, que encara m’agraden més que els que m’havia imaginat…

Avui et recomano la cançó principal de Flashdance, cantada per Irene Cara i que porta per títol “What a feeling”…el vídeo mostra escenes de la pel·lícula. Així que si encara no l’has vista mai i la vols veure, et recomano escoltar la cançó a través del meu enllaç de spotify o buscar un altre enllaç a youtube per no fer “spoiler”:-D

What a feeling…vol dir “Quin sentiment”…i el tipus de dansa que practiquem a les meves classes no te res a veure amb la tècnica, sinó amb els sentiments. Es tracta de deixar-te moure pels sentiments i les emocions…i tothom en te…per tant, totes i tots podem ballar…i tal i com demostren els estudis científics, ens cal ballar per a la nostra salut física i emocional…

Cuida’t…cuidem-nos…i a ballar!

 

—————

[CAST]

¡Feliz día Internacional de la Danza!

La danza me ha acompañado desde muy pequeña y ha sido para mí una vía de expresión de sentimientos y emociones.

Estas fotos recogen algunos de mis recuerdos en el mundo del ballet. Aunque no tienen demasiada calidad y que en momentos me ha dado vergüenza enseñarlas, ahora las miro y me siento feliz… mi timidez y yo éramos capaces de subir al escenario por el placer de bailar…

Y hablando de bailar y escenarios, la película Flashdance estrenada en 1983 (cuando tenía tan sólo 13 años) fue una de las que marcó mi vida. Como la protagonista, me imaginaba convirtiéndome en una bailarina profesional. La vida, sin embargo, me ha llevado por otros caminos, también relacionados con la danza, que aún me gustan más que los que me había imaginado…

Hoy te recomiendo la canción principal de Flashdance, cantada por Irene Cara y que lleva por título “What a feeling”… el vídeo muestra escenas de la película. Así que si aún no la has visto nunca y la quieres ver, te recomiendo escuchar la canción a través de mi enlace de spotify o buscar otro enlace en youtube por no hacer “spoiler” 😀

“What a feeling” … quiere decir “Qué sentimiento” … y el tipo de danza que practicamos en mis clases no tiene nada que ver con la técnica, sino con los sentimientos. Se trata de dejarte mover por los sentimientos y las emociones… y todo el mundo tiene … por lo tanto, todas y todos podemos bailar… y tal y como demuestran los estudios científicos, es necesario bailar para nuestra salud física y emocional …

Cuídate… cuidémonos… y a bailar!

Confinament Covid-19: Cançó i Moviment dia 43 | Confinamiento Covid-19: Canción y Movimiento día 43
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: