Dimecres 15 d’abril de 2020

[CAT]

Dansant el confinament a casa…

(Cançó “One love”, de Bob Marley)

Tot i que estic passant un bon confinament, també trobo a faltar poder fer la meva feina i el contacte físic amb la meva gent…

M’agrada molt donar classes i a més la meva feina està relacionada amb el moviment i el benestar. Per tant, treballar és també una forma de donar-me un temps per a mi, d’estar en contacte amb el meu cos, d’escoltar-me, de cuidar-me. Tot allò que molta gent fa “quan deixa de treballar”, jo també ho faig “quan treballo”.

I m’encanta també tenir espais on pugui ballar sense haver de ser jo la professora…on sigui una altra persona la que em guia.

Estic aprofitant especialment aquests dies per formar-me des de casa i fer d’alumna. I també ho estic gaudint molt, tal i com es pot veure a la foto que acompanya aquest escrit.

Aquí estava ballant la cançó de reggae que us recomano avui “One love” de Bob Marley. La lletra de la cançó ens parla d’unir-nos en un sol cor per sentir-nos bé…

Et proposo que et deixis portar pel ritme de la cançó i sentis el bategar del teu cor i la connexió amb aquest únic cor que formem entre tots…

Que la música i la dansa ens ajudin a unir-nos des de l’amor…

Cuida’t…Cuidem-nos…

 

—————

[CAST]

Danzando el confinamiento en casa…

(Canción “One love”, de Bob Marley)

Aunque estoy pasando un buen confinamiento, también echo de menos poder hacer mi trabajo y el contacto físico con mi gente …

Me gusta mucho dar clases y además mi trabajo está relacionado con el movimiento y el bienestar. Por lo tanto, trabajar es también una forma de darme un tiempo para mí, estar en contacto con mi cuerpo, de escucharme, de cuidarme. Todo lo que mucha gente hace “cuando deja de trabajar”, yo también lo hago “cuando trabajo”.

Y me encanta también tener espacios donde pueda bailar sin tener que ser yo la profesora… donde sea otra persona la que me guía.

Estoy aprovechando especialmente estos días para formarme desde casa y hacer de alumna. Y también lo estoy disfrutando mucho, tal y como se puede ver en la foto que acompaña este escrito.

Aquí estaba bailando la canción de reggae que os recomiendo hoy “One love” de Bob Marley. La letra de la canción nos habla de unirnos en un solo corazón para sentirnos bien…

Te propongo que te dejes llevar por el ritmo de la canción y sientas el latir de tu corazón y la conexión con este único corazón que formamos entre todos …

Que la música y la danza nos ayuden a unirnos desde el amor…

Cuídate… Cuidémonos…

Confinament Covid-19: Cançó i Moviment dia 31 | Confinamiento Covid-19: Canción y Movimiento día 31
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: