Dijous 2 d’abril de 2020

[CAT]

Avui una cançó que parla de la felicitat…

(Cançó “Quero a felicidade”, Daniela Mercury)

I avui una cançó energètica per viatjar als ritmes del Brasil. Porta per títol “Quero a Felicidade” i és de la Daniela Mercury.

És una cançó que ens parla de la felicitat i de situacions que ella associa amb la felicitat…

Quan penso en la felicitat, les primeres imatges que em venen estan relacionades amb: estimar, compartir, sentir, assaborir, llibertat, acceptar, fluir, família, amics, ballar…

I m’ha vingut de seguida una imatge de felicitat absoluta per acompanyar aquesta cançó. És de finals de febrer d’aquest any celebrant el meu aniversari amb la meva família i dos amics que son també “família”…En el moment d’aquesta foto estava llegint una de les etiquetes de les ampolles de vi que em van regalar…cada ampolla portava una dedicatòria que cada un d’ells em va fer en format de nota de tast…vaig riure….vaig plorar d’emoció…va ser molt emotiu…

I el regal més bonic de tots va ser poder estar amb ells, compartint felicitat…

Ara no podem compartir físicament taula, però seguim compartint moments de felicitat a través de les videotrucades…i em sento immensament feliç i agraïda de tenir-los…

I avui et faig una pregunta…i una proposta…

1) La pregunta: Què és per a tu la felicitat?

2) Et proposo que abans de ballar la cançó, connectis amb moments de felicitat….seguidament fes sonar la cançó, deixa’t portar pels seus ritmes i per les teves sensacions i gaudeix de la felicitat ara i aquí…

Cuida’t…cuidem-nos…

P.S.: Moltes gràcies al José A. Sartorio per captar la meva emoció a través d’aquesta foto… (he utilitzat la versió de whatsapp que pesa menys)

 

—————

[CAST]

Hoy una canción que habla de la felicidad…

(Canción “Quero a felicidade”, Daniela Mercury)

Y hoy una canción energética para viajar a los ritmos de Brasil. Lleva por título “Quero a Felicidade” y es de Daniela Mercury.

Es una canción que nos habla de la felicidad y de situaciones que ella asocia con la felicidad…

Cuando pienso en la felicidad, las primeras imágenes que me vienen están relacionadas con: amar, compartir, sentir, saborear, libertad, aceptar, fluir, familia, amigos, bailar …

Y me ha venido enseguida una imagen de felicidad absoluta para acompañar esta canción. Es de finales de febrero de este año celebrando mi cumpleaños con mi familia y dos amigos que son también “familia” … En el momento de esta foto estaba leyendo una de las etiquetas de las botellas de vino que me regalaron … cada botella llevaba una dedicatoria que cada uno de ellos me hizo en formato de nota de cata … reí …. lloré de emoción … fue muy emotivo…

Y el regalo más bonito de todos fue poder estar con ellos, compartiendo felicidad…

Ahora no podemos compartir físicamente mesa, pero seguimos compartiendo momentos de felicidad a través de las videollamadas … y me siento inmensamente feliz y agradecida de tenerlos…

Y hoy te hago una pregunta… y una propuesta…

1) La pregunta: ¿Qué es para ti la felicidad?

2) Te propongo que antes de bailar la canción, conectes con momentos de felicidad …. seguidamente haz sonar la canción, déjate llevar por sus ritmos y por tus sensaciones y disfruta de la felicidad aquí y ahora …

Cuídate… cuidémonos…

P.S .: Muchas gracias a José A. Sartorio por captar mi emoción a través de esta foto … (he utilizado la versión de whatsapp que pesa menos)

Confinament Covid-19: Cançó i Moviment dia 20 | Confinamiento Covid-19: Canción y Movimiento día 20
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: