[CAT]

“El cos se’ns queda tancat en hàbits; ens tornem rígids amb la repetició”

“Quan ballo, m’allibero. Invento els meus propis passos, deixo entrar el ritme i els compassos fins al fons de la meva ànima”

(Gabrielle Roth)

Tal com diu la Gabrielle Roth en el seu llibre Mapas para el éxtasis (Urano,2010), acabem limitant el nostre cos als moviments que necessitem per a la nostra quotidianitat. Això ens fa perdre una part molt important de la nostra capacitat natural de moviment i expressió.

Gabrielle Roth, ballarina i música, va ser la creadora dels 5Ritmes®, una pràctica que promou l’exploració del moviment a través de cinc ritmes diferents: Fluït, Staccato, Caos, Líric i Quietud™. Aquesta tècnica no només busca l’expressió física, sinó també la connexió emocional i espiritual.

Ballar ens ajuda a explorar el nostre ventall de moviments i a recuperar aquells que hem oblidat pel camí. Ens permet ser creatius, connectar amb la nostra essència i descobrir les possibilitats infinites que el moviment i la música ens poden oferir. Més enllà de l’exercici físic, la dansa es converteix en un mitjà d’expressió, de creativitat i de llibertat personal.

T’animes a apuntar-te a les meves classes de dansa meditativa a partir del setembre? Ho pots fer presencialment a Manresa o bé online des de qualsevol lloc del món. Tens tot l’estiu per deixar-t’ho sentir…

———————————-

[CAST]

“El cuerpo se nos queda encerrado en hábitos; nos volvemos rígidos con la repetición”

“Cuando bailo, me libero. Invento mis propios pasos, dejo entrar el ritmo y los compases hasta el fondo de mi alma”

(Gabrielle Roth)

Tal y como dice Gabrielle Roth en su libro Mapas para el éxtasis (Urano,2010), acabamos limitando nuestro cuerpo a los movimientos que necesitamos para nuestra cotidianidad. Esto nos hace perder una parte muy importante de nuestra capacidad natural de movimiento y expresión.

Gabrielle Roth, bailarina y música, fue la creadora de los 5Ritmos®, una práctica que promueve la exploración del movimiento a través de cinco ritmos distintos: Fluido, Staccato, Caos, Lírico y Quietud™. Esta técnica no sólo busca la expresión física, sino también la conexión emocional y espiritual.

Bailar nos ayuda a explorar nuestro abanico de movimientos y a recuperar aquellos que hemos olvidado en nuestro camino. Nos permite ser creativos, conectar con nuestra esencia y descubrir las infinitas posibilidades que el movimiento y la música nos pueden ofrecer. Más allá del ejercicio físico, la danza se convierte en un medio de expresión, creatividad y libertad personal.

¿Te animas a apuntarte a mis clases de danza meditativa a partir de septiembre? Lo puedes hacer presencialmente en Manresa o online desde cualquier lugar del mundo. Tienes todo el verano para dejártelo sentir…

Redescobrint la llibertat del cos amb la dansa | Redescubriendo la libertatd del cuerpo con la dansa
Etiquetat a: