Dimarts 28 d’abril de 2020
[CAT]
Avui et recomano una cançó que porta per títol “Viu” i que és de la cantant tarragonina Anna d’Ivori.
El verb principal de la nostra vida és “viure” i aquests dies encara ens queda més clar…
La meva germana, l’Eva Bach Cobacho, te un llibre preciós (com tots els que escriu ) que porta per títol “Educar per estimar la vida” on parla d’aquests verbs que donen sentit a les nostres vides.
En aquesta cançó, l’Anna d’Ivori parla sobre com convertir les seves emocions en sons i comenta que a vegades “la veu estancada no diu res”.
Hi ha emocions com la tristesa que en ocasions queden atrapades molt endins i costen de sortir…
L’Anna d’Ivori et recomana en aquesta cançó “viu quan ploris, viu quan trobis que la vida a vegades fa mal”.
I avui, agafant el llibre que us he comentat de la meva germana, se m’ha obert pel capítol “Tristor que d’alegria pot ser llavor” on parla de la tristesa i de com habitar-la.
Des de la meva especialitat en benestar emocional a través del cos, jo et recomano que connectis amb aquella part del cos on sents l’emoció….l’escoltis…. i permetis el moviment que vol sortir…..a vegades en forma de moviment molt reposat…altres vegades amb moviments més energètics…altres en forma de quietud….
Mou-te i reposa quan el cos t’ho demani…però sempre “Viu!”
Cuida’t…cuidem-nos…
—————
[CAST]
Hoy te recomiendo una canción que lleva por título “Vivo” y que es de la cantante tarraconense Anna d’Ivori.
El verbo principal de nuestra vida es “vivir” y estos días todavía nos queda más claro …
Mi hermana, Eva Bach Cobacho, tiene un libro precioso (como todos los que escribe ) que lleva por título “Educar per estimar la vida” (Educar para amar la vida) donde habla de estos verbos que dan sentido a nuestras vidas.
En esta canción, Anna de Marfil habla sobre cómo convertir sus emociones en sonidos y comenta que a veces “la voz estancada no dice nada”.
Hay emociones como la tristeza que en ocasiones quedan atrapadas muy adentro y cuestan de salir…
Ana d’Ivori te recomienda en esta canción “vive cuando llores, vive cuando encuentres que la vida a veces duele”.
Y hoy, cogiendo el libro que os he comentado de mi hermana, se me ha abierto por el capítulo “Tristeza que de alegría puede ser semilla” donde habla de la tristeza y de cómo habitarla.
Desde mi especialidad en bienestar emocional a través del cuerpo, yo te recomiendo que conectes con aquella parte del cuerpo donde sientes la emoción…. la escuches…. y permitas el movimiento que quiere salir…. .a veces en forma de movimiento muy reposado… otras veces con movimientos más energéticos… otras en forma de quietud ….
Muévete y reposa cuando el cuerpo te lo pida… pero siempre “Vive!”
Cuídate… cuidémonos…