Dijous 30 d’abril de 2020
[CAT]
T’ha passat alguna vegada que una música et transporta directament a un moment de la teva vida?
A mi em passa sovint….de fet, m’acaba de passar ara mateix mentre buscava una cançó per recomanar-te avui.
He escoltat “J’veux du soleil” dels Au P’Tit Bonheur i m’ha transportat a Bordeus, a un viatge que vaig fer el juny del 2016 per viure la “Bordeaux Fête le Vin”.
Recordo que cada nit a la vora del riu feien un castell de focs artificials combinat amb música i aquesta és una de les cançons que va sonar. Era la primera vegada que l’escoltava però vaig intuir que era molt popular, doncs gairebé tothom la cantava. En aquells moments encara no tenia l’aplicació “shazam” per descobrir quina cançó era, així que vaig memoritzar algunes frases de la lletra de la cançó i gràcies a “Sant” Google la vaig trobar. És una cançó que em carrega d’energia…
Aquesta fira estava plena d’estands on podies aprendre moltes coses sobre el món de la vinya i del vi. En aquesta foto estava olorant algunes de les aromes que podem trobar en els vins: les fruites vermelles…
I és que les aromes, com la música, també em connecten amb sensacions….expressen coses…em mouen…em transporten…de fet, cada vi i cada música em transmet un moviment o una dansa diferent…i n’hi ha de tots colors i per a tots els gustos!
I parlant de vi, una de les meves passions, ja sabeu que al Bages tenim una gran DO, la Do Pla de Bages i ara en aquests moments, tant cellers com altres comerços relacionats amb el món del vi, estan vivint un moment complicat. Així que us animo a donar suport als cellers i al petit comerç i a comprar vi de la DO Pla de Bages…i brindem perquè tot vagi de la millor manera possible per a totes i per a tots!
Cuida’t…cuidem-nos…i molta salut!
—————
[CAST]
¿Te ha pasado alguna vez que una música te transporta directamente a un momento de tu vida?
A mí me pasa a menudo…. de hecho, me acaba de pasar ahora mismo mientras buscaba una canción para recomendarte hoy.
He escuchado “J’veux du soleil” de los Au P’tit Bonheur y me ha transportado a Burdeos, a un viaje que hice en junio de 2016 para vivir la “Bordeaux Fête le Vin”.
Recuerdo que cada noche a orillas del río hacían un castillo de fuegos artificiales combinado con música y esta es una de las canciones que sonó. Era la primera vez que la escuchaba pero intuí que era muy popular, pues casi todo el mundo la cantaba. En aquellos momentos aún no tenía la aplicación “Shazam” para descubrir qué canción era, así que memoricé algunas frases de la letra de la canción y gracias a “San” Google la encontré. Es una canción que me carga de energía…
Esta feria estaba llena de estands donde podías aprender muchas cosas sobre el mundo de la viña y del vino. En esta foto estaba oliendo algunos de los aromas que podemos encontrar en los vinos: las frutas rojas…
Y es que los aromas, como la música, también me conectan con sensaciones…. expresan cosas… me mueven… me transportan… de hecho, cada vino y cada música me transmite un movimiento o una danza diferente… y hay de todos colores y para todos los gustos!
Y hablando de vino, una de mis pasiones, ya sabéis que en el Bages tenemos una gran DO, la Do Pla de Bages y ahora en estos momentos, tanto bodegas como otros comercios relacionados con el mundo del vino, están viviendo un momento complicado. Así que os animo a apoyar a las bodegas y a los pequeños comercios y comprar vino de la DO Pla de Bages… y brindamos para que todo vaya de la mejor manera posible para todas y para todos!
Cuídate… cuidémonos… y ¡mucha salud!